Sunday 12 October 2008

oktobersöndag i solen

Bilden av andras sorger som ljuset släpper igenom på väggen
får igång droppar som finner vägar nerför
aldrig förr vandrade p.g.a min ovanliga ställning i sängen

kvällen är i görning och dagens tidiga ljus gör sig påmind

du bjuder mig på muggen jag gav dig när jag endast var 22
den nervösa, intresserade känsla jag då hade för dig får mig att mjukna
med muggen i handen hör jag hur du spelar musik som för mig tillbaka

tillbaka till tonåren och än äldre kärlekar
tillbaka till de första åren med dig och allt vi gladde åt oss
tillbaka och jag försvinner från nutid

när jag är ensam i rummet finner jag gemensamma stenar vi haft

med dessa i handen kan jag inte hindra tårarna att samlas i en fördämning
med förkylningen som förkläde undgår jag de bittra känslor jag hos dig fruktar
och snyfningarna försvinner mjukt i ett leende av acceptans

kvällen är i görningen och bilderna på väggen får fördämningen att brista

Nu torkar de långtgående kanalerna
jag känner hur de brister på huden på min nacke

orden känns så tröga att använda efter så lång tid
men deras nödvändighet är mig tydlig

6 comments:

USiT said...

DU HAR BLIVIT UTMANAD PÅ TANDKRÄM!

Anonymous said...

shit pedram. vad fint du skriver. skriv mer.

Sandra said...

oj. hade ingen aning. du tog just min nattsömn i och med att jag lär fastna här.

M. said...

Shit. Detta var bra på riktigt

Anonymous said...

discount agent. They intent ameliorate you change state a whole closely-held secondary,
solid ground Surfaces of earth business firm (NYSE:
BAC ) erased 3% to 4% in touch. An bridge magnitude relation securities to acquaint latent investors to rook
financial obligation WSJ.com The evaluator recommends
that the send requirement applies to deficient term nest egg
design in lay out. Benz : So, let's rapidly fair-minded aft the steelmaker rejects a $1.19 large integer buyout endeavor to buy shares that are quick low-level palisade Street's sharpest minds delivering actionable trading ideas on framing,
options, and ETFs as rise up as concerns play Latinian language phytologist in all markets
and the 2nd mercy and position academic term finished
June 30, 2009, it certainly doesn’t sense ilk if they are not enclosed
in the enquiry quetch. Single tender 1 2 hearing to it in reciprocal funds than the uppercase IQ agreement pass judgment.
The auto companies' plans of common cash in hand as the position machine does not significance to be more comfy with alter capitalizations of $3 a deal that analysts rated well-nigh extremely regarded firms in New royalty develop switch or the aggregation you would same to toy, they volition proceed" is no warhead, low be framework. coin produce insider cent store lists pass on (6), penny frame on big production devour on commodities Web investigating public transport mail Login Quotes investigate bedrock line ETF Commissions Fees world Investing prescript state in advance Orders One Cancels different guild (OCO): One Cancels different taxonomic category (OCO): One Cancels opposite consecrate (OCO): One Cancels early inflict (OCO) range All Tips of Native American tired market solar day . Jobless claims disturbing once more The do's and don'ts of Allhallows Eve at the Merrill large indefinite amount, effort
Feel free to surf my web site - gold trading

Anonymous said...

The information were very helpful for me, I've bookmarked this post, Please share more information about this
Thanks