Saturday 12 May 2007

Jag har en label som heter "faces" som endast har ett inlägg än så länge, jag tänkte se till att det blir ändring på detta. Samtidigt vill jag inte att den s.k. "fruktbloggen" ska bli alltför rörig med alltför många andra inslag. Så min tanke är att göra en sammanfattning av varje månad där foton på nära och kära, vänner och bekanta, händelser av olika slag möjligen läggs upp. Jag börjar med att lägga ut de fyra första månaderna detta år, sedan lägger jag ut när varje månad tagit slut. Om jag skickar upp ett foto på någon som inte vill eller tycker att just det fotot är förjävligt så får ni säga till och jag lovar att ta bort det. Vill verkligen inte irritera någon och delvis har det nog också alltid varit en anledning till varför jag inte tidigare lagt upp så mkt. foton på folk. Men andra gör det och ingen tycks ha ngt. emot det, så jag gör ett försök. Själv finner jag det intressant att se människor på bild, såå.... :)

No comments: